close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תכשיטי זהב הם תמיד באופנה

מערכת שורשיח אלול, תשפג04/09/2023

זהב מגיע בצבעים שונים (כמו זהב לבן או ורוד), אבל הזהב הצהוב הוא הנפוץ ביותר. עיצובים של תכשיטי זהב קלאסיים כוללים טבעות נישואין, עגילים, צמידים ושרשראות

תגיות:
צילום: freepik
תכשיטי זהב הגיעו למרום מעמדם לפני שנים רבות ואף פעם לא יצאו מהאופנה. זוהי המתכת היקרה הפופולרית ביותר בענף התכשיטים היוקרתיים, הן לאירועים מיוחדים והן לשימוש יומיומי, והיא כוללת עגילים, טבעות, תליונים וצמידים. המגמות בתחום תכשיטי הזהב נוטות יותר לעיצובים פשוטים, קלאסיים ומעודנים, עם כמה טוויסטים עונתיים וטרנדיים.

ישנן דרכים רבות לעיצוב תכשיטי זהב שאותם ניתן לענוד הן כעדי יומיומי והן כקישוט יוקרתי. הנה כמה מההיבטים הנפוצים ביותר של טרנד תכשיטי הזהב הנוכחי.

צבע הזהב הפופולרי ביותר הוא הצבע הצהוב
מבין כל
צילום: freepik
סגסוגות הזהב, זהב צהוב הוא הצבע השולט בשוק תכשיטי הזהב כבר אלפי שנים. באופן מסורתי, טבעת מזהב צהוב מבטאת אחדות בין טבעת האירוסין לטבעת הנישואין, מסורת שנמשכת גם בעשור הנוכחי. בנוסף, הזהב הצהוב שולט גם באופנת הלבוש היומיומית.

זהב מגיע בצבעים שונים (כמו זהב לבן או ורוד), אבל הזהב הצהוב הוא הנפוץ ביותר. עיצובים של תכשיטי זהב קלאסיים כוללים טבעות נישואין, עגילים, צמידים ושרשראות. ככול שתכולת הזהב הטהור גבוהה יותר, כך המתכת נראית צהובה יותר והיא גם עמידה, חזקה ויקרה יותר.

המפתח הוא פשטות
בעוד שמגמות התכשיטים השונות באות והולכות, תכשיטי זהב משקפים בדרך כלל קווים נקיים, צורות גיאומטריות, ומעגלים משתלבים.

מעצבי תכשיטים בימינו מקבלים השראה מעיצובי שנות ה-80 של המאה הקודמת המאופיינים בדפוסים גיאומטריים ובעיצובים שונים של שרשרת חוליות.

עיצוב של שרשרת דקה עם תליון פשוט הוא אופנתי ומושלם לענידת שכבות. פריטי זהב מעודנים ופשוטים נותנים לעונדים יותר מקום ליצירת סגנון בצורה חופשית יותר עם שכבות של שרשראות ותערובות צבעים, ולשם מכוונים הטרנדים העכשוויים.

יצירת לוק מיוחד על ידי ערבוב מתכות
אם אתם רוצים תכשיטי זהב בצבעים שונים, תוכלו לערבב את התכשיטים שלכם וליצור שכבות של מתכות בצבעים שונים. למשל, ענידת שרשרת מזהב צהוב יחד עם שרשראות מזהב לבן, פלטינה וכסף יוצרת עומק לכול סגנון של לבוש. לעומת זאת, החמימות שמציע ערוב של תכשיטים מסגסוגת נחושת היוצרת את הזהב הוורוד, משלימה בצורה מושלמת את תכשיט הזהב הצהוב ומוסיפה חום נוסף ומושלם ליצירת אווירה קלילה יותר.

כשאתם יוצרים שכבות של תכשיטים, ערבוב של צבעי מתכת בתיבת התכשיטים שלכם, יוסיף עומק ויאפשר לכם לבחור בתכשיטים מתחלפים. לדוגמה, ענידת שרשראות באורכים שונים ועם גווני זהב שונים, משלימה את התלבושת שלכם.

סטייליסטים רבים מסכימים שהטרנדים המובילים בתחום תכשיטי הזהב מתמקדים יותר באופן שבו אתם מעצבים את ענידת תכשיטי הזהב שלכם, במקום בתכשיט עצמו. המפתח הוא ליצור שכבות על הצוואר, על פרק כף היד, על האצבעות ועל האוזניים.

ובמקביל,
ענידת שכבות של תכשיטים מעוצבים בגווני מתכות שונים ובשיבוץ של אבני חן, כמו יהלומים או פנינים, מציעה ניגודיות וברק ומוסיפה עומק ללוק הכללי שלכם. צמידי שכבות ושרשראות מהדהדים את סגנון שנות ה-80 וה-90 של המאה ה-20, שדור המילניום מאוד אוהב היום.

בהשראת האופנה של שנות ה-90 נסו לערבב עגילים צמודים המטפסים על האוזן או טבעות הנערמות על האצבעות.

זהב, אבני חן ופנינים...
מעצבים רבים מרוצים מאוד מהטרנדים האחרונים בתחום עיצוב התכשיטים, המשובצים בפנינים יקרות. שיבוץ פנינים בתכשיטי זהב מציע לכם מראה קלאסי ומעודן שמציע גם ערך סנטימנטלי לדורות הבאים. לדוגמה, עגילי פנינה צמודים – שבהם הפנינה מוקפת בזהב עם שיבוץ של יהלומים קטנטנים – מציעים תכשיט קלאסי שיעבור במשפחה מדור לדור.

ולבסוף, מגמות התכשיטים העכשוויות נותנות מענה גם להעדפות של בני דור המילניום המחפשים תכשיטים המעוצבים עם אבני לידה או סימני גלגל המזלות.

המאמר נכתב באדיבות Stav fine jewelry
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה